Sojusz Ogame
Witam, skoro powoli sojusz zaczyna nabierać barw co wy na to żeby się jakoś przedstawić ?
Także zacznę od siebie:
Nazywam się Alan ( Wiek 22 lata ) i mieszkam w Kędzierzynie-Koźlu, jestem po 2 roku Informatyki na politechnice Opolskiej ale mam teraz przerwę i zajmuje się ( nie zawodowo ) projektowaniem i wykonywaniem stron internetowych. W wolnym czasie lubię biegać, i grać w piłkę nożną jak i gry komputerowe :P Liczę że sojusz mimo przeciwności utrzyma się i będzie nam się świetnie grało ...
OK
mam 17lat i mieszczam w Czarkowie obok Pszczyna a Pszczyna obok Bielska-Białej xd
Lubie grac w pilke gry komp
tak naprawde To moj 1 sojusz ktory sie tak rozwinal i jestem zaskoczony co z tego wyszlo
sharkzkk moze zostaniesz zastepca? jasli sie znasz...;p
Witam. Nazywam się Mariusz mam 17 lat jestem z Warszawy.
Interesuje się piłką nożna i trenuje ją już 10 lat
W wolnym czasie spędzam czas przy komputerze dzięki czemu mam przyjemność z wami współpracować.
Staram się być niekonfliktowy
Pozdrowionka
Ostatnio edytowany przez mrzuuo17 (2011-05-05 15:30:04)
Elo
Hehe to ja prawie emeryt , 45lat Żona i dwoje szkodników syn 10 i córcia 8lat i pies miał być golden , ale wyrósł jakiś krótko włosy znaczy się kundel , my go klasyfikujemy golden-labrador , mieszkam w Szczecinie
w piłkę to już nie gram , ale wolny czas przy kompie spędzam
w ogeja gram od 2005 roku ale miałem ponad roczna przerwę i nie wiem po co to znów robię
najdłużej grałem na u15 doszedłem do top40 coś flota top30 spadła w bitwie na 27k% razem z sojusznikami lecieliśmy na asekuracje niszczenia moona do dziś to top1 acs tego uni mój soj niestety jako przegrany ale trochę niżej jest jakieś 16000% w zwycięskim acs-e na top1 flot hehe
pogramy razem zobaczymy jak nam pójdzie
Witam wszystkich.
Mam na imię Adam i mam 18 lat i mieszkam w Warszawie.
Interesuje się sportem, komputerem.